Toggle navigation ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΠΥΛΗ Πληροφορίες και Ενημέρωση Σχετικά με το Metis Χρήση του Metis Κατηγορίες Δεικτών Ποιότητας Εκστρατείες Μέτρησης Εξοπλισμός Νομοθεσία Νέα/Ανακοινώσεις Χρήσιμοι Σύνδεσμοι ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Δείκτες Ποιότητας Υπηρεσιών Δικτύων Κινητών Επικοινωνιών Δείκτες Ποιότητας Υπηρεσιών Δικτύων Σταθερών Επικοινωνιών Δείκτες Ποιότητας Υπηρεσιών Εξυπηρέτησης Τελικών Χρηστών και Υπηρεσιών Πληροφοριών Καταλόγου ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Ελληνικά English
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ Τελικοί Χρήστες: Β Εξάμηνο 2016 Ιδιότητες 01/07/2016 - 31/12/2016 Τελικοί Χρήστες: Β Εξάμηνο 2016 Πάροχοι Περιγραφή Αποτελέσματα H01 Διαθεσιμότητα και χρέωση υπηρεσιών εξυπηρέτησης τελικών χρηστών H02 Ποσοστό αναπάντητων κλήσεων ανά τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης τελικών χρηστών H03 Μέσος χρόνος απόκρισης γραμμών υπηρεσιών εξυπηρέτησης τελικών χρηστών H04 Ποσοστό εξυπηρέτησης παραπόνων τελικών χρηστών H05 Ποσοστό παραπόνων ορθότητας λογαριασμού K01 Μέσος χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου Σχετικά Έγγραφα