Χρόνος αποκατάστασης κλήσης φωνής
M05 | |
Δείκτες Ποιότητας Υπηρεσιών Δικτύων Κινητών Επικοινωνιών |
Ο Δείκτης Μ05 (Χρόνος αποκατάστασης κλήσης φωνής) εκφράζει το χρόνο στον οποίο αποκαθίσταται η κλήση φωνής από τη στιγμή που ο τελικός χρήστης συμπληρώνει τον αριθμό του καλούμενου συνδρομητή.
Ο Δείκτης Ποιότητας Μ05 εκφράζεται σε δευτερόλεπτα με ακρίβεια δύο δεκαδικών ψηφίων και ορίζεται ως ο χρόνος από τη συμπλήρωση από τον καλούντα της πληροφορίας διεύθυνσης, δηλαδή του αριθμού τηλεφώνου του καλούμενου, μέχρι τη λήψη ειδοποίησης εγκατάστασης κλήσης φωνής.
Υπόχρεοι Παροχής του Δείκτη Ποιότητας Μ05
Υπόχρεοι παροχής του Δείκτη Ποιότητας Μ05 είναι οι πάροχοι ηλεκτρονικών επικοινωνιών που παρέχουν υπηρεσίες μέσω συστημάτων κινητών επικοινωνιών και ειδικότερα μέσω συστημάτων GSM/DCS, UMTS και TETRA.
Απλοί μεταπωλητές υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών δεν υποχρεούνται να πραγματοποιούν μετρήσεις και να δημοσιοποιούν αποτελέσματα δεικτών ποιότητας υπηρεσιών.
Εικονικοί πάροχοι τηλεφωνικών υπηρεσιών και γενικότερα μεταπωλητές που λειτουργούν υπό καθεστώς Γενικής Άδειας δεν υποχρεούνται να πραγματοποιούν μετρήσεις δεικτών ποιότητας υπηρεσιών αλλά υποχρεούνται να δημοσιοποιούν το γεγονός αυτό, το όνομα/ονόματα των άλλων παρόχων των οποίων τις υποδομές χρησιμοποιούν καθώς και τα αποτελέσματα των δεικτών ποιότητας των παρόχων αυτών.